گزینه های درمان در دسترس برای بیماری کلیوی پلی کیستیک هستند
نوشته شده توسط : Andy

گزینه های درمان در دسترس برای بیماری کلیوی پلی کیستیک هستند

به طور معمول، برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک، از جمله درمان جراحی و درمان در چینی، دو گزینه وجود دارد. اگر بیماری کلیه پلی کیستیک نمی تواند به طور موثر کنترل می شود، نارسایی کلیه آشکار به راحتی، در زمان کیفیت خود را از زندگی و امید به زندگی به شدت بستگی دارد. بنابراین، بیماران از چه چیز، چه روش درمان در دسترس برای بیماری پلی کیستیک کلیه است؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های بی شماری با مایع در کلیه ها پر می شوند. بدون مدیریت موثر، تعداد و اندازه کیست ها افزایش می یابد و در نتیجه افزایش کیست ها باعث کاهش عملکرد کلیه می شود و منجر به نارسایی کلیه می شود.

اگر چه این عملیات می تواند به بیماران کمک کند تا کیست های کلیه را فشرده کند، اما نمی تواند با ریشه مواجه شود. علاوه بر این، این باعث می شود بیماران از عفونت های مختلف رنج می برند. در نتیجه، بیماران اغلب نمی خواهند جراحی را بیشتر انجام دهند.

به منظور کمک به اختراع ثبت شده به فشار کیست کلیه در جوانه، بیمارستان پکن تانگ شان تنگ TCM برای بیماران با یک سری از درمان های طبیعی، که درمان معروف ترین - میکرو چینی پزشکی.

این نرم افزار خارجی، و این درمان است چمن بزرگ داروهای گیاهی بیشتر خالص به پودر به منظور بهبود اثربخشی آن، با اتصال دو دستگاه و کیسه های دوز اسمزی مواد فعال در داروهای در آن قرار دارد، و سپس نفوذ ضایعات کلیوی است. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و غذا می تواند کلیه ها را به طور مستقیم تحویل دهد.

از سوی دیگر، با استفاده از این درمان از یک سو، آن را کاهش کیست های کلیوی، جلوگیری از انتشار از مواد فعال در سلول های اپیتلیال، از سوی دیگر، ترویج کیست جدایی مایع با افزایش گردش خون در سطح کیست های کلیوی.

آیا از بیماری کلیوی مزمن رنج می برید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد چگونگی درمان طبیعی با بیماری کلیوی پلی کیستی یاد بگیرید؟ ثبت کردن وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را در Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: